Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dzejkob
*****
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: olecko
|
Wysłany: Pią 14:39, 30 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Raczej nie powinni robić problemu, chyba że uznają, że nie podołają tej misji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
patyrasss
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:51, 30 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
A to ile w pelni zablokowana cbr'ka powinna leciec ???bo wydaje mi sie ze jest za slaba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dzejkob
*****
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: olecko
|
Wysłany: Sob 8:40, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
W Niemczech blokują to do 80km/h. A jak Ci idzie te 110, to albo jeszcze gdzieś masz blokadę, albo masz jakąś źle docieraną i musisz się z tym pogodzić^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patyrasss
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:51, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Nawet myśleć nie chce o tym ze tak mało idzie:] ale raczej ma jeszcze gdzieś blokady na module raczej nie ma bo na każdym biegu krece ja jak chce to zostaje gaźnik albo wydech. Dzięki za pomoc już mniej więcej wiem gdzie mogę mieć blokady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sproky
****
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:29, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
dzejkob co ty opowiadasz źle docieraną, motocykla 4 T nie musowo docierac nie wiadomo jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dzejkob
*****
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: olecko
|
Wysłany: Sob 18:24, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
No, ale jak ktoś był tak wspaniałomyślny, że od samej nowości piłował ile wlazło to ma to swoje efekty^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Paweł
**
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:10, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze raz ponowie proźbę, może ktoś może dokładniej opisać blokadę wydechu- w jakiej dokładnie części się znajduje, jak wygląda, rarytasikiem byłyby fotki.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sproky
****
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:51, 31 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
no mialo by to swoje efekty ale raczej nie w takiej postaci jak napisałeś wyżej ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patyrasss
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:11, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
dobra ja już dziękuje za troskę a pomóżcie Pawłowi bo sam może się załapie na ten wydech (znaczy blokadę)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patyrasss
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:17, 04 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Halo to jak wie ktoś jak z tym tłumikiem, gdzie jest blokada ? ona jest pomiędzy tłumikiem a kolektorem czy pomiędzy kolektorem a głowicą cylindra?HELP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
antoniq
**
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z puszczy
|
Wysłany: Śro 12:52, 04 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
A ja panowie powiem wam, że w cbr`kach lubi się przypalić zawór wydechowy i tracą ciśnienie. Jeśli na wszystkich biegach kręci do 10,5 oprócz szóstego gdzie nie chce powyżej 9tys. obr. jechać to znaczy raczej, że wina nie leży w blokadach a raczej kiepskim stanie silnika. Może być również zasyfiony gaźnik lub dysze w gaźniku. Komora pływaka powinna być idealnie czysta, a lubi się przez sezon pobrudzić. Więc najpierw proponuję rozebrać i przeczyścić gaźnik (wymienić filtr powietrza!), zalać porządny ojej i przede wszystkim sprawdzić ciśnienie na cylindrze!!! Albo może najpierw sprawdźcie ciśnienie, a potem tą resztę Ciśnienie powinno wynosić 13,5 tak dla przypomnienia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Paweł
**
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:54, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
antoniq widzę że dość dużo o tych maszynkach wiesz, to weź mi powiedz, jakie powinny być luzy zaworowe w CBRce???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sproky
****
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:52, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
przyłanczam sie do pytania Patryka gdzie w wydechu jest ta blokada ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patyrasss
POSIADACZ CBR 125 !
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:56, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
chyba bede musiał sam rozebrać wydech, bo nikt nie pomoże :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sproky
****
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:22, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ja juz dawno bym to zrobił ale śrubki mi sie pozapierały nie moge ich odkrecic ;/ nawet wd 40 nie pomaga ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|