| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
	
	
		| Autor | Wiadomość | 
	
		| HISZPAN ADMIN
 
 
 Dołączył: 24 Mar 2008
 Posty: 104
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Łagów woj świętokrzyskie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 19:21, 25 Mar 2008    Temat postu: NOWA CBR 125!!! |  |  
				| 
 |  
				| Typ silnika: Chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, SOHC Pojemność: 124,7 cm³
 Średnica x skok tłoka: 58 x 47,2 mm
 Stopień sprężania: 11:1
 Układ zasilania: 28 mm gaźnik typu VK
 Max. moc: 9,7 kW/10000 min-1 (95/1/EC)
 Max. moment obrotowy: 10,1 Nm/8000 min-1 (95/1/EC)
 Układ zapłonowy: Kondensatorowy (typ CDI)
 Rozrusznik: Elektryczny
 Skrzynia biegów: 6-biegowa
 Przeniesienie napędu: Łańcuch typu O-ring
 Wymiary (dł. x szer. x wys.): 1920 x 675 x 1070 mm
 Rozstaw osi: 1294 mm
 Wysokość siedzenia: 776 mm
 Prześwit: 172 mm
 Pojemność zbiornika paliwa: 10 litrów
 Masa pojazdu w stanie suchym: 115 kg
 Koło przednie: 6-szprychowy odlew aluminiowy o przekroju w kształcie U
 Koło tylne: 6-szprychowy odlew aluminiowy o przekroju w kształcie U
 Opony przednie: 80/90-17M/C 44P
 Opony tylne: 100/80-17M/C 52P
 Zawieszenie przednie: 31-milimetrowy widelec teleskopowy, skok 109 mm
 Zawieszenie tylne: Amortyzator typu Monoshock, skok 120 mm
 Hamulce przednie: Hydrauliczne, tarczowe 276 x 4 mm, z zaciskami dwutłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
 Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 220 x 4 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
 Rama: Typu Diamond, podwójna, stalowa
 Kąt wyprzedzenia: 25
 Wyprzedzenie: 88 mm
 Charakterystyka
 Agresywna stylistyka.
 Smukły, 10 litrowy zbiornik.
 Kompaktowy, chłodzony cieczą czterosuwowy silnik jednocylindrowy.
 Elektryczny rozrusznik.
 Sztywna, dwubelkowa rama stalowa.
 Przedni widelec z goleniami o średnicy 31mm.
 Długi, stalowy wahacz współpracujący z pojedynczym amortyzatorem Monoshock.
 Godny zaufania przedni i tylny hamulec tarczowy.
 Tłumik ze stali nierdzewnej.
 Nisko położone siedzenie (776mm) i mała masa (115kg na sucho).
 Oszałamiająco lekkie prowadzenie.
 
 
 
 
 Honda CBR 125R
 
 Honda CBR 125R na rynku europejskim zawitała w 2004 roku. Mimo sporej konkurencji w segmencie maszyn sportowych o pojemności 125cm 3 najmniejsza CBR-ka nie tylko przetrwała, ale także zyskała sobie duże grono zwolenników. Jej nabywcami byli najczęściej młodzi i początkujący zawodnicy, którzy potrzebowali poręcznej i łatwej w prowadzeniu maszyny by zdobywać pierwsze szlify na torach wyścigowych. Dodatkowo za kupnem tego motocykla przemawiał czterosuwowy silnik chłodzony cieczą uruchamiany przyciskiem, bardzo lekkie zawieszenie, które niewątpliwie pomaga płynnie pokonywać nawet najbardziej kręte winkle oraz sportowy kształt o bardzo dobrych proporcjach. Jednak rok 2007 przyniósł ze sobą surowe normy emisji spalin Euro 3 do których Honda musiała się przystosować. Przy tworzeniu nowego modelu CBR 125R konstruktorzy Hondy postawili sobie dwa najważniejsze cele:
 • Zbudować motocykl, który będzie znacznie bardziej atrakcyjny pod względem wizualnym dla młodych adeptów ścigania, niż poprzednik
 • Względy elastyczne połączyć z poprawą osiągów motocykla poprzez zastosowanie wtrysku paliwa Honda PGM-FI, jednocześnie gwarantując niższą emisję spalin
 
 Przy tworzeniu nowej Hondy CBR125R inspirowano się nie na niczym innym, jak na ich flagowych modelach, czyli CBR 600RR i CBR 1000RR. Wynikiem tego ten mały ścigacz zyskał nowe, zwarte kształty oraz panel z zegarami o bardziej sportowym wyglądzie. Poprawiono również stosunek mocy do masy, co zaowocowało lepszym przyśpieszeniem oraz prowadzeniem pojazdu, a wtrysk paliwa obniżył emisję spalin. Te cechy w połączeniu z bardzo przystępną ceną sprawiają, że nowa CBR125R jest bardzo dobrą propozycją zarówno dla początkujących motocyklistów jak i tych doświadczonych, którzy chcą spróbować zasmakować frajdy ze ścigania się i to za naprawdę małe pieniądze.
 _________________
 Honda Cbr 125
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| Bartek *
 
 
 Dołączył: 29 Mar 2008
 Posty: 4
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Mikołów
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 2:15, 29 Mar 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| jakieś fotki ?     
 
 Motor bardzo fajny
  Nie wiem czemu ludzie narzekają na szerokość tego potworka  Motor jak motor   
 
 myślę nad zakupem ale chyba nie ;]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 11:02, 29 Mar 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Bartek napisał: |  	  | jakieś fotki ?     
 
 Motor bardzo fajny
  Nie wiem czemu ludzie narzekają na szerokość tego potworka  Motor jak motor   
 | 
 
 Foty:
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 W porównaniu z innymi 125-tkami cebeerunia jest trochę wąska, mała- jak dla mnie jest to jej +, ponieważ na motorower chcę mieć
   
 Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 11:02, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Kamil *
 
 
 Dołączył: 25 Mar 2008
 Posty: 18
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Nowy Targ
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 16:31, 29 Mar 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| CBR jest super i dla mnie to plus że jest wąska bo np rs 125 było by ciężej przeciskać sie między samochodami w korku itp. a  to że jest mała brzydka itp. to mówią Ci którzy widzieli ją tylko na zdjęciu 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| malyck *
 
 
 Dołączył: 26 Mar 2008
 Posty: 8
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: CK REPREZENT
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 22:42, 29 Mar 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| ja powiem tak CBR poprostu ma POTENCJAL:P ta nowa jest fajna ale troche by mnie martwil ten wtrysk:| bo jak by sie spieprzyl to juz lipa... 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| carnecal *
 
 
 Dołączył: 16 Kwi 2008
 Posty: 11
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 13:19, 16 Kwi 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Jestem szczęśliwą posiadaczką nowej cbr-ki i na prawde nie ma na co narzekać. Jedyny minus to oddzielne światła. Gdy są wyłączone przód pięknie się prezentuje, natomiast pali się tylko jedno. Ale już pracuję nad tym   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| HISZPAN ADMIN
 
 
 Dołączył: 24 Mar 2008
 Posty: 104
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Łagów woj świętokrzyskie
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 22:33, 29 Kwi 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Kamil napisał: |  	  | CBR jest super i dla mnie to plus że jest wąska bo np rs 125 było by ciężej przeciskać sie między samochodami w korku itp. a  to że jest mała brzydka itp. to mówią Ci którzy widzieli ją tylko na zdjęciu | 
 
 RS 125 moim zdaniem ma 1 minus duże spalanie!! ok 6l niekiedy ponad heh
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| piciasek *
 
 
 Dołączył: 18 Maj 2008
 Posty: 19
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 14:58, 20 Maj 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| NSR'ka też ładnie około 6-7l i do tego olej za 60zł litr   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| fred15 ****
 
 
 Dołączył: 20 Lip 2008
 Posty: 87
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: 3MiAsTo
 Płeć: Mężczyzna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 22:36, 31 Lip 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| carnecal jestes z 3miasta?? bo chyba widzielismy sie w gdanksu,wrzeszcz ;] 
 
 no ja tez bałbym sie tego wtrysku i jak sie stawia na koło/stunt to te wtryski nie daja rady,jak sie popsuja to taki koszt ze hohoho....
 nsr/tzr/rs to wszystko jest 2-t wiec naprawde duzo pali do tego olej,rs jest ciezka strasznie,nsr tez naprawde ładnie potrafi wciagnac ;] ale fajne sa te kocie oczy,noi te 2-t sa tez troszke szybsze od naszych cbr-ek...
       
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |